Eficientizarea relației cu clienții potențiali și existenți
SAP Business One se adresează oricărui tip de business și permite urmărirea tuturor interacțiunilor cu un potențial client, din momentul primului contact cu acesta și până la efectuarea tranzacției și a serviciilor post-vânzare, acoperind astfel activitățile de marketing și întreg fluxul de vânzări.
Acest modul se comportă ca un CRM software complet, care îți permite gestionarea și actualizarea persoanelor de contact ale clienților și agenda prin sincronizare completă cu Microsoft Outlook. Oportunitățile de vânzare se pot urmări pe stadii, procente de închidere, sume/valori.
La nivelul oricărui potențial client se pot introduce activități, task-uri, documente și atașamente, SAP Business One oferind un program CRM complet pentru managementul eficient și complet al activității cu clienții și prospecții companiei tale.
Modulul CRM de la SAP Business One este și un veritabil instrument de marketing, care permite planificarea și urmărirea campaniilor, oferind și un modul dedicat de raportare și de analiză predictivă a datelor.
Având numeroase rapoarte la dispoziție, prin SAP CRM se pot realiza previziuni pe clienți, agenți, linii de business și poți face o analiză reală asupra oportunităților câștigate/pierdute.
Funcționalități modul CRM
- Managementul oportunităților
- Managementul contactelor
- Managementul campaniilor de marketing
- Activități
- Calendar
- Campanii
- Oferte
- Comenzi