Automatizarea activităților de vânzări

SAP Business One îți pune la dispoziție un modul complet pentru managementul activității de vânzări, cu gestionarea și urmărirea target-ului – vizualizare rapoarte vânzări și marje, realizare lunară vs target, estimare lunară.

Comenzile clienților pot fi introduse peste multiple gestiuni și pot fi analizate în funcție de diferite criterii. Documentele de colectare și împachetare se pot genera cu ușurință pe baza comenzilor. Facturile se pot grupa pe multiple avize și se pot genera automat pe baza avizelor deschise.

Există posibilitatea de a trimite notificări pentru facturile depășite la scadență către clienți, cu șabloane predefinite, în funcție de nivelul de vechime al documentelor.

Comenzile și facturile către clienți pot trece prin fluxuri de aprobare multiple condiționate de limitele de credit, numărul zile de scadență depășite, valoric.

Prin intermediul Crystal Report, îți poți personaliza documentele de vânzări cu identitatea de brand, imagini și descrieri detaliate ale produselor, cu sau fără discount, etc.

Funcționalități modul vânzări

  • Sistem CRM
  • Contracte cadru
  • Oferte
  • Comenzi
  • Avize
  • Retururi
  • Facturi
  • Notificări
  • Aprobari și alerte
  • Liste de prețuri în mai multe monede
  • Liste de preturi în functie de unitatea de măsură
  • Prețuri speciale
  • Discount-uri de volum și perioadă
  • Integrare cu Microsoft Office

Contactează-ne pentru o analiză gratuită

    Am luat la cunoștință și sunt de acord cu Termenii și condițiile utilizării acestui site
    Sunt de acord să mă abonez la newsletter-ul cu resurse gratuite despre produsele si serviciile System Innovation Romania
    Sunt de acord ca datele pe care le trimit prin acest formular să fie folosite, în scopul personalizării reclamelor despre serviciile System Innovation Romania pe Facebook, Linkedin și Google