Facilitează setarea și monitorizarea acțiunilor de service

Modulul de Service ERP asigură realizarea unui service activ şi eficient, oferind un instrument optim pentru gestionarea articolelor cu numere de serie, administrarea solicitărilor de service pentru mentenanță periodică, managementul contractelor de service şi analiza calităţii serviciilor oferite clienţilor.

Cu acest modul, poți lansa comenzi de service și le poți urmari pe stadii de execuție. Poți introduce și urmări pe diverse filtre comenzile și „task‟-urile de lucru ale inginerilor de service. Factura de vânzare se poate emite direct din comenzile de service, pe baza componentelor consumate și a manoperei efectuate.

Prin managementul contractelor de service vei administra garanția pentru produsele în service și piesele de schimb. Sunt incluse informații importante cu privire la istoriul contractului, reînnoirea lui și șabloanele de contracte. Totodată, se pot înregistra detalii legate de nivelul de service, timpii de răspuns dar și despre istoricul service-ului pentru fiecare contract, incluzând produse utilizate, piese de schimb și ore/om. Poți analiza inclusiv profitabilitatea contractului.

Modulul include și facilitatea de automatizare a sarcinilor de service. Din SAP Business One, poți genera automat reînnoiri de contracte sau facturi de contracte de service.

Funcționalități software ERP pentru service

  • Managementul activității de service
  • Planificare service
  • Urmărirea interacțiunilor cu clienții
  • Gestiunea fișelor de echipament
  • Rapoarte de service
  • Contracte de service
  • Interacțiune mobilă
  • Tranzacții recurente
  • Knowledge database
  • Calendar service
  • Procesarea apelurilor de service

Contactează-ne pentru o analiză gratuită

    Am luat la cunoștință și sunt de acord cu Termenii și condițiile utilizării acestui site
    Sunt de acord să mă abonez la newsletter-ul cu resurse gratuite despre produsele si serviciile System Innovation Romania
    Sunt de acord ca datele pe care le trimit prin acest formular să fie folosite, în scopul personalizării reclamelor despre serviciile System Innovation Romania pe Facebook, Linkedin și Google

    Sunt convins că SAP Business One și System Innovation România vor susține dezvoltarea companiei pe termen lung!
    George Barbu

    George Barbu

    Executive Manager, ABN Systems International
    Pentru noi, cel mai important beneficiu este controlul obținut și perspectiva de dezvoltare pe care Vitall o are cu SAP Business One și echipa de consultanță a System Innovation România!
    Biosystems

    Mihaela Iovan

    Financial Manager, Vitall
    Prin implicarea echipei de consultanță System Innovation Romania, procesul de implementare a decurs conform așteptărilor Hematrom iar avantajele pe care le-am anticipat atunci când am optat pentru SAP Business One nu s-au lăsat așteptate.
    Cristian Hotoboc

    Cristian Hotoboc

    General Manager, Hematrom
    Motivul principal pentru care am ales să implementăm SAP Business One a fost flexibilitatea, însă știam că o să ne ofere și accesul rapid la informații pe care, în trecut, nu îl aveam.
    Bogdan Recacevschi

    Bogdan Recacevschi

    IT Manager, Tech-Con Group
    Cu SAP Business One viteza de lucru şi agilitatea sunt mult mai mari. Anterior aveam o lanternă şi căutam informații ascunse, acum am aprins lumina şi vedem atât detaliile cât şi imaginea de ansamblu.

    Polon – Alfa

    Florin Joacăbine, General Manager, Polon Alfa Romania