Gestionează eficient ciclul „planificare - comandă - plată"
Fiecare afacere are nevoie de o abordare sistematică pentru gestionarea procesului de achiziții, de la crearea ordinului de achiziție, până la plata furnizorilor. SAP Business One te ajută să gestionezi întregul ciclu „comandă – plată”, incluzând recepțiile, facturile, retururile, costurile terțe și un submodul MRP complet.
Poți planifica necesarul de materiale prin pentru achiziție prin SAP MRP, în funcție de diferiți parametrii din sistem: stoc în gestiuni, comenzi de vânzare deschise, comenzi de achiziție deschise, stoc minim/maxim, timp de livrare, previziune. Astfel, SAP Business One include un program de achiziții eficient în care se pot atașa inclusiv informații despre stadiul livrărilor de la furnizor (cantități confirmate, date estimate de livrare, informații privind transportul, recepționarea mărfii de către magazine).
Prin folosirea integrării cu Crystal Reports, ai posibilitatea să analizezi performanța furnizorilor și poți ajusta în mod corespunzător strategia de achiziții.
Modulul de achiziții este in stransa legatura cu modulul de stocuri. Gestiunea stocurilor in SAP Business One se poate tine la nivel de magazii, locatii, folosind numere seriale, sau loturi si coduri de bare. Coduri de catalog ale furnizorilor se pot seta la nivelul articolelor, si intreg procesul de achizitie poate fi generat in functie de acestea.
Funcționalități modul SAP Achiziții
- Cerere de necesar
- Ofertă
- Comandă
- NIR
- Retur
- Factură de achiziție
- Factură de avans
- Factură storno
- Costuri suplimentare
- MRP – Planificarea achiziției