Administrare
Financiar
Achizitii si Gestiunea stocurilor
Vanzari si service
Productie si MRP
Project Management
• Dezvoltarea si mentinerea unei relatii apropiate cu clientii
• Adaptarea politicilor comerciale la cerintele pietei pentru a depasi competitia
• Optimizarea stocurilor in concordanta cu nevoile clientilor
• Minimizarea introducerii de date redundante, a erorilor și intarzierilor
• Fructificarea oportunitatilor, transformarea lor în vanzari
• Accesul in timp real la informatiile relevante pentru luarea deciziilor
• Managementul stocurilor din mai multe depozite si locatii
• Inregistrarea si trasabilitatea miscarilor de stocuri
• Certitudinea ca materiile prime si materialele sunt comandate la timp si disponibile in productie
• Evitarea lipsei stocurilor si asigurarea livrarilor la timp fara a mentine surplus de inventar
• Acces real-time la informatii exacte
• Planificarea capacitatii resurselor
• Reducerea costurilor si maximizarea profitului
• Minimizarea introducerii de date redundante, a erorilor si intarzierilor
• Optimizarea cash-flow-ului conform nevoilor companiei
• Simplificarea proceselor financiare si contabile prin integrarea intre datele financiare si principalele fluxuri de business, cum ar fi: vanzari, achizitii si service
• Fructificarea oportunitatilor, transformarea lor în vanzari
• Accesul la date si rapoarte oricand si de oriunde