
Facilitează setarea și monitorizarea acțiunilor de service
Modulul de Service ERP asigură realizarea unui service activ şi eficient, oferind un instrument optim pentru gestionarea articolelor cu numere de serie, administrarea solicitărilor de service pentru mentenanță periodică, managementul contractelor de service şi analiza calităţii serviciilor oferite clienţilor.
Cu acest modul, poți lansa comenzi de service și le poți urmari pe stadii de execuție. Poți introduce și urmări pe diverse filtre comenzile și „task‟-urile de lucru ale inginerilor de service. Factura de vânzare se poate emite direct din comenzile de service, pe baza componentelor consumate și a manoperei efectuate.
Prin managementul contractelor de service vei administra garanția pentru produsele în service și piesele de schimb. Sunt incluse informații importante cu privire la istoriul contractului, reînnoirea lui și șabloanele de contracte. Totodată, se pot înregistra detalii legate de nivelul de service, timpii de răspuns dar și despre istoricul service-ului pentru fiecare contract, incluzând produse utilizate, piese de schimb și ore/om. Poți analiza inclusiv profitabilitatea contractului.
Modulul include și facilitatea de automatizare a sarcinilor de service. Din SAP Business One, poți genera automat reînnoiri de contracte sau facturi de contracte de service.
Funcționalități software ERP pentru service
- Managementul activității de service
- Planificare service
- Urmărirea interacțiunilor cu clienții
- Gestiunea fișelor de echipament
- Rapoarte de service
- Contracte de service
- Interacțiune mobilă
- Tranzacții recurente
- Knowledge database
- Calendar service
- Procesarea apelurilor de service